استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۵ بازیکن در لیست خروج استقلال| نکونام هنوز تایید نکرده است

  • کد خبر: ۲۰۲۶۹۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
۵ بازیکن در لیست خروج استقلال| نکونام هنوز تایید نکرده است
درحالی که جواد نکونام هنوز خبر قرار گرفتن نام برخی بازیکنان را در لیست خروج تایید نکرده، اما صحبت از کنار رفتن ۵ بازیکن در نیم فصل است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار است جلسه‌ای میان جواد نکونام و علی خطیر بعد از بازی با پیکان برگزار شود. در این جلسه مشخص خواهد شد کدام بازیکنان در فهرست خروجی قرار خواهند گرفت و چه بازیکنانی به خدمت گرفته خواهند شد.

هرچند که هرگونه فعالیتی در نقل و انتقالات نیم فصل منوط به داشتن بودجه کافی از سوی باشگاه استقلال است، اما زمزمه جدایی ۵ بازیکن از استقلال به گوش می‌رسد. ارسلان مطهری و پیمان بابایی در صدر این افراد قرار دارند. سعید مهری، مهدی مهدی‌پور و حتی جعفر سلمانی نیز دیگر بازیکنانی هستند که شاید در فهرست خروج قرار بگیرند.


جدا شدن این بازیکنان علاوه بر داشتن پول مستلزم موفقیت در مذاکره با بازیکنان جدید است. درواقع باشگاه استقلال باید بتواند ابتدا جانشین‌هایی برای این بازیکنان بیابد تا آن‌ها را در لیست خروج قرار دهد. اگر هر یک از این موارد رعایت نشود نقل و انتقالات در نیم فصل به بن بست خواهد خورد و چه بسا همین بازیکنانی که اکنون نامشان در لیست احتمالی خروج از استقلال قرار گرفته دوباره در ترکیب نیم‌فصل دوم آبی‌ها دیده شوند.

باید دید در نهایت در جلسه میان نکونام و خطیر چه خواهد گذشت و آیا دو طرف به جمع بندی درباره نام خروجی‌ها خواهند رسید یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->